زنی که باید می‌مرد!!

 

منابع خبری امروز اعلام کردند، یک مسافر زن ایتالیایی که به دلیل جا ماندن از پرواز 447 هواپیمای برزیل-فرانسه که در اقیانوس اطلس سقوط کرد، جان سالم به در برده بود، در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.
به نقل از روزنامه انگلیسی‌ "تایمز "، "یوهانا گانتالر " مسافر ایتالیایی پرواز 447 هواپیمایی فرانسه برای تعطیلات به همراه همسرش به برزیل رفته بود که به دلایلی موفق نشد خود را به این پرواز برساند. وی به خیال خود از مرگ جان سالم به در ‌برد ولی دیگر خبر نداشت که مرگ در کمین وی نشسته است.
بنا بر این گزارش، چند روزی از شادمانی یوهانا گانتالر به علت از دست دادن این پرواز نگذشت که در وی در یک حادثه رانندگی جان ‌خود را از دست داد.

یک فروند هواپیمای ایرباس "آ 330 " شرکت هواپیمایی فرانسه که روز دوشنبه یازدهم خردادماه، از "ریودو ژانیرو " در برزیل به مقصد فرودگاه "شارل دوگل " پاریس پرواز می‌کرد، با 228 مسافر و خدمه که اکثر آنان برزیلی و حدود 60 نفر فرانسوی بودند، بر فراز اقیانوس اطلس ناپدید شد.
شرکت هواپیمایی ایرفرانس نیز اعلام کرد که این هواپیما احتمالا در طوفان دچار صاعقه شده است و به نظر می‌رسد در پی آن به دلیل نقص الکتریکی سقوط کرده باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد