توماس باتی مردی که باردار شد و زایمان کرد+ عکس

   

توماس باتی که 10 سال قبل تغییر جنسیت داده بود و به یک مرد تبدیل شده بود، دخترش را به دنیا آورد. 

 

او در سن 20 سالگی تصمیم گرفت که به طور قانونی تغییر جنسیت دهد و پنج سال بعد با نانسی همسرش ازدواج کرد. توماس و نانسی اندکی بعد از ازدواج خواهان یک بچه شدند. اما مرد شدن توماس باتی این خواسته را به تعویق انداخت. زوج توماس و نانسی از 8 پزشک یاری خواستند اما خواسته هایشان رد شد. تنها یک دکتر به تغییر جنسیت باتی عکس العمل منفی نشان نداد: دکتر کمبرلی جیمز.

دکتر جیمز باتی را قبول کرد. و اکنون این دکتر نیز به اندازن توماس مشهور است. وی می گوید وضعیت بسیار طبیعی است و جنین سالم سالم است. مساله ایی وجود ندارد. توماس باتی ده سال قبل عمل جراحی سینه را گذرانده و آها را به صورت مردانه در آورده بود.

باتی که 5 سال از ازدواجش با نانسی می گذرد با وجود مرد شدنش هیچگاه امید بچه دار شدن را از دست نداده بود و به خاطر همین اندامهای زنانه بارداری داخلی اش را از بین نبرده بود. وی در پاسخ به سوالی با عنوان اینکه چرا از همسرتان بچه نمی خواهید و خودتان می خواهید بچه دار شوید؟ گفت: همسرم دو بچه دارد و من هرچقدر هم که مرد باشم باز هم زایمان را دوست دارم و از زمانی که خودم را شناختم اینگونه هستم.

باتی یک خصوصیت دیگر هم دارد، وی زنانی ملکه زیبایی هاوایی بوده است .

وقتی قبل از به دنیا آوردن فرزندش ، درحالی که به شکمش دست می زد در مورد دختر آینده اش می پفت : او پرنسس کوچک بابایش است!

اما برخی از گزارش ها اعلام کردند که وی تحت عمل سزارین قرار گرفته است. باتی وقتی خبر باردادری خود را اعلام کرد تیتر تمام روزنامه ها و رسانه های جهان شد. پزشکان باتی می گویند نوازد کاملا سالم است و به گفته آنها این بارداری کاملا طبیعی بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جزئیات ساده ولی بسیار زببای طبیعت در هنر عکاسی!!

من این نوع عکاسی را شروع کردم که از نظر بصری مجموعه‌ای دیدنی از ساکنین، توریست‌ها، گیاهان،حیوانات، معماری، مناظر و زندگی زراعتی شهر کوچک دورهان در پنسیلوانیا (جایی که زندگی می‌کنم) تهیه کنم و همین طور از مناطقی در نزدیکی پنسیلوانیا و نیوجرسی. تمام عکسها از شعاع 10 مایلی منزل خودم گرفته شده است.

این پروژه نمونه‌ای از تلاشهای مداوم من برای این منظور است که روز به روز عکاس بهتری شوم. بعضی از عکس‌هایم تاثیرگذار هستند و برخی هم نه و شما شاهدی هستید بر این مدعا که همیشه در تلاش برای بهتر شدن هستم. امیدوارم که این عکسها زیبایی و لذت ناب حاصل از زندگی روستاییان را حداقل از دید بصری نشان دهد و نیز اهمیت زندگی روستاییان، سلامت و نوع زندگی، همین طور حس ما برای خوب بودن را....

کیت‌لین کونالی (عکاس)  
 
روباه قرمز 
 
 برگهای گیاهsoybean 
  
  
 درخت بید 
 
 غازهای برفی 
 
 درخت سیب ترش 
 
 تعطیلات در مه 
 
بعد از ظهر آفتابی کنار دریاچه  
 
دریاچه توهی 
 
ابرهای وچمنزار  
 
دو درخت تنها
   
بعد از ظهر توفانی و ریزش برگها
 
بلال های خشک شده 
 
 مزرعه گندم  
 

خاتمی و زیارت خانه خدا(عکس)

در جریان سفر سیدمحمد خاتمی به عربستان برای شرکت در اجلاس تعامل به عنوان مهمان ویژه، وی به زیارت خانه خدا نائل شد.