نوع موهای ما شخصیت ما را لو می دهد

  

  

برخی روانشناسان معتقدند مدل و رنگ موی شخص نشانگر شخصیت فرد است. به عقیده این کارشناسان موی کوتاه نشانه محافظه‌کاری و سازگاری و موی بلند نشانه ماهیتی هنری و عصیانگری است. البته موهای بسیار کوتاه می‌تواند نشانه موارد دیگری باشد، نظیر اهل ورزش بودن، نظامی بودن یا بیمار بودن فرد.
در مورد مردان موی آراسته با کفش و لباس آراسته نشانه به رخ کشیدن موقعیت و پایگاه اجتماعی و شغلی فرد است. نشانه‌های مرتبط با ریزش، کم‌پشتی و طاسی سر مردانی که معدود تارهای باقیمانده بر روی سر خود را با دقت و وسواس شانه می‌زنند، نشان‌دهنده خودخواهی آنان است.
مدل یا رنگ موی غیرعادی و نامتعارف نیز می‌تواند به دلیل موارد زیر باشد:
داشتن این نوع مو نشانه ماهیت ناسازگار، عصیانگرانه و شورشی است، همچنین ممکن است فرد گرایشات مدپرستانه و هنری داشته باشد.
در مورد زنان بالای چهل سال، موی بلند ممکن است معنای دیگری داشته باشد چون در غالب فرهنگ‌ها موی بلند نشانه جذابیت و زیبایی است، زن مسن اگر موهای بلندی داشته باشد، لزوما در برابر پیر شدن از خود مقاومت نشان می‌دهد و بالاخره موی بلند، کثیف و ژولیده نشانگر خصوصیاتی چون فقدان قوه تشخیص و داوری، بیماری کاهلی تن‌آسایی، دلزدگی و لاقیدی شخص است.

امروز طولانی ترین روز سال 2009 است!

  

 

روز یکشنبه 21 ژوئن 2009 عنوان بلندترین روز سال را در نیمکره شمالی سیاره زمین به خود اختصاص داده است زیرا در این روز خورشید نسبت به روزهای گذشته به اندازه بخشی از ثانیه بیشتر در آسمان باقی خواهد ماند و روز را طولانی تر خواهد کرد.

به دلیل اینکه سیاره زمین حول محور خود با درجه 23.5 در حرکت است طی روزی خاص از سال و با به حداقل رسیدن فاصله منطقه قطبی با خورشید این پدیده که به انقلاب تابستانی نیز شهرت دارد رخ می دهد.

دانشمندان زمان دقیق وقوع انقلاب تابستانی را 5:45 به وقت جهانی اعلام کرده اند. این پدیده برای گذشتگان به اندازه ای شناخته شده بوده است که بومیان قاره آمریکا در قرن 4 قبل از میلاد بر اساس آن تقویمی عظیم طراحی کرده بودند که با استفاده از نور خورشید تاریخ دقیق را نشان می داد. این تقویم عظیم سنگی تاریخ انقلاب تابستانی و دیگر رویدادهای مهم سال را که برای کشاورزی و برداشت محصول از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. مقبره ها و معابد قدیمی نیز بر اساس این وقایع خورشیدی بنا شده اند.

بر اساس گزارش زی نیوز، با وجود اینکه 21 ژوئن طولانی ترین روز سال اعلام شده است اما این روز به عنوان گرمترین روز سال نخواهد بود زیرا زمان کوتاه انقلاب تابستانی نمی تواند باعث گرم شدن اقیانوسها و در نتیجه گرم شدن شرایط جوی در زمین شود.

اظهارات زوج مشهور هالیوود درمورد انتخابات ایران! (+عکس)

  

 

 

مباحث داغ پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران و حوادث متعاقب آن به میان بازیگران سرشناس هالیوود و  سینمای آمریکا نیز رخنه کرده است.
«آشتون کاچر» (Ashton Kutcher)، هنرپیشه آمریکایی و همسر «دمی مور»، در اظهارنظری پیرامون حوادث اخیر ایران گفت: "آمریکا باید دست های خود را از ایران دور نگه دارد و در امور این کشور دخالتی نکند تا مبادا وضعیتی همچون وضعیت عراق بر ایران حاکم شود".
این بازیگر آمریکایی اضافه کرد: "با درنظر گرفتن سرانجام مبارزه برای آزادی در عراق ، من تصور می‌کنم آمریکا نباید الان دخالتی در ایران بکند".
اظهارات بازیگر فیلم «Just Married» پس از آن عنوان شد که طی چند روز اخیر به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعتراضاتی در این کشور برپا شد. 

همچنین «دمی مور» همسر کاچر با ابراز نگرانی از وضعیت جاری در ایران نوشت: "قلب من به درد آمده است".
کریستوفر اشتون کاچر، متولد فوریه 1978، یک بازیگر آمریکایی و تهیه‌ کننده تلویزیون است. او قبلا مانکن بوده است. آغاز شهرت کاچر به اواخر دهه نود میلادی باز می‌گردد. در آن زمان او با بازی در نقش "مایکل کلسو" در سریال تلویزیونی "آن برنامه دهه هفتاد" به چهره‌ای سرشناس بدل و از آن پس بازیگر نقش‌های اول فیلم‌های هالیوود شد. کاچر و دمی مور در سپتامبر 2005 با یکدیگر ازدواج کردند.