اظهارات زوج مشهور هالیوود درمورد انتخابات ایران! (+عکس)

  

 

 

مباحث داغ پیرامون انتخابات ریاست جمهوری ایران و حوادث متعاقب آن به میان بازیگران سرشناس هالیوود و  سینمای آمریکا نیز رخنه کرده است.
«آشتون کاچر» (Ashton Kutcher)، هنرپیشه آمریکایی و همسر «دمی مور»، در اظهارنظری پیرامون حوادث اخیر ایران گفت: "آمریکا باید دست های خود را از ایران دور نگه دارد و در امور این کشور دخالتی نکند تا مبادا وضعیتی همچون وضعیت عراق بر ایران حاکم شود".
این بازیگر آمریکایی اضافه کرد: "با درنظر گرفتن سرانجام مبارزه برای آزادی در عراق ، من تصور می‌کنم آمریکا نباید الان دخالتی در ایران بکند".
اظهارات بازیگر فیلم «Just Married» پس از آن عنوان شد که طی چند روز اخیر به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعتراضاتی در این کشور برپا شد. 

همچنین «دمی مور» همسر کاچر با ابراز نگرانی از وضعیت جاری در ایران نوشت: "قلب من به درد آمده است".
کریستوفر اشتون کاچر، متولد فوریه 1978، یک بازیگر آمریکایی و تهیه‌ کننده تلویزیون است. او قبلا مانکن بوده است. آغاز شهرت کاچر به اواخر دهه نود میلادی باز می‌گردد. در آن زمان او با بازی در نقش "مایکل کلسو" در سریال تلویزیونی "آن برنامه دهه هفتاد" به چهره‌ای سرشناس بدل و از آن پس بازیگر نقش‌های اول فیلم‌های هالیوود شد. کاچر و دمی مور در سپتامبر 2005 با یکدیگر ازدواج کردند.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد