آخرین آرزوی مایکل جکسون در دنیای مد که ناتمام ماند!!

 

 

خواننده افسانه ای پاپ "مایکل جکسون" در روزهای آخر زندگی کوتاهش در حال به تحقق رساندن آرزوی همیشگی خود ، طراحی مجموعه ای در دنیای مد با همکاری طراح فرانسوی "کریستین آودیگیر" بود، اما مرگ ناگهانی وی به این آرزو پایان داد.

کریستین می گوید: " ما در حال مذاکره روی خط تولیدی جدیدی از لباس بودیم، که همیشه رویای جکسون بود."

این طراح که بخاطر تولید مجموعه طرح های " وون داتچ" و " اد هاردی" معروف شده است، اضافه می کند جکسون که هفته گذشته به طرز مشکوکی درگذشت، در نظر داشت برای طراحی و تولید این مجموعه از سبک و روش خودش استفاده کند.

 ما درحال توافق برای تولید کارهای متفاوتی بودیم؛ قرار بود در کنار تولید و طراحی لباس ، به طراحی لوازم دیگری مانند کلاه، تی شرت و سوئیت شرت هم بپردازیم. او می خواست طرح هایش تلفیقی از سلطان پاپ قبلی و مایکل جکسون حقیقی باشد اما مرگ وی باعث شد تا به آخرین آرزویش دست پیدا نکند.

باغ وحش آلمان دیگر " اوباما " ندارد!

 

 

مسئولان باغ وحشی در آلمان به ناچار نام یکی از میمون های خود را که اوباما می نامیدند ،تغییر دادند.
مسئولان باغ وحش درسدن آلمان که نام یکی ازمیمون های آفریقایی تازه متولد شده خود را "اوباما" گذاشته بود،بدنبال اعتراض یک گروه فعال سیاهپوست که مسئولان باغ وحش را به نژاد پرستی متهم کرده است،ناچار شدند نام این میمون را که نژاد خاصی از بوزینه آفریقایی با صورت قرمز و آبی است،تغییر دهند.
مسئولان باغ وحش درسدن هر سال اسامی افراد مشهوری را برای حیوانات تازه متولد شده خود انتخاب می کنند.
آنان نام اوباما را نیز به افتخار رئیس جمهور آمریکا برای این بچه میمون انتخاب کرده بودند.
یکی از مسئولان باغ وحش درسدن گفت،هیچکس از این کار قصد بدی نداشته و سنت در این باغ وحش این است که هر سال به ترتیب حروف الفبا برای حیوانات اسامی انتخاب می شود که امسال نیز نوبت حرف "اَُ" بوده است.
مسولان باغ وحش درسدن تصمیم گرفته اند ،از این پس اسامی را برای حیوانات خود انتخاب کنند که کمتر جنجالی باشد.

هدیه ویژه دیوید بکام به ویکتوریا!!

 

 

دیوید بکام به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجش با ویکتوریا‌،‌ هدیه‌ای متفاوت برای وی در نظر گرفت که شامل اقامت اختصاصی در جزیره‌ایی از مجموعه جزایر زیشل بود.
وی و ویکتوریا به همراه سه فرزند پسر خویش در مدت یاد شده از طبیعت زیبای این جزیره استفاده کرده و به انواع ورزش‌ها از جمله گلف، تنیس و قایقرانی به صورت اختصاصی پرداختند.
بازیکن همیشه جنجالی انگلیس که سابقه حضور در تیم‌های منچستریونایتد انگلیس،‌ رئال مادرید اسپانیا و این اواخر آ.ث میلان ایتالیا را داشته است،‌ سعی کرد از این طریق هدیه‌ای متفاوت با گذشته به همسرش دهد.
بکام که سال گذشته به خاطر علاقه زیاد همسرش به شکلات، در روز سالگرد ازدواجش، 300 بسته شکلات با مارک های گوناگون، هدیه داده بود، امسال کاملا به خرج افتاد، زیرا طبق این گزارش بابت اجاره این جزیره برای مدت 10 روز، ‌115 هزار یورو پرداخت کرد.