معرفی یارا شهیدی ستاره جدید ایرانی هالیوود +عکس

  

عکس ها : مربوط به ضبط برنامه تلویزیونی شبکه طپش و گفتگوی علیرضا امیرقاسمی با یارا شهیدی است این برنامه حدود چند ساعت دیگه از تلویزیون طپش پخش خواهد شد چون پخش اول این برنامه ساعت ۶:۳۰ بعدا ظهر روز جمعه ۱۲ ژوئن  لس آنجلس خواهد بود یعنی  حدود ساعت ۶ صبح ۲۳ خرداد ایران احتمالا بخش زیادی از ایرانی ها داخل کشور تکرار این برنامه رو که دوشنبه شب پخش خواهد شد خواهند دید. یارا شهیدی ۹ ساله، نوستاره جدید و هم بازی ادی مورفی در فیلم تازه ای به نام «ایمجین دت» یا «فکرش را بکن» است. این فیلم که محصول
مشترک پارامونت پیکچرز و شبکه تلویزیونی نیکولودین است نخستین فیلم سینمایی یارا شهیدی محسوب می شود که در نقش « اولیویا» دختر شخصیت ادی مورفی در فیلم ظاهر شده است. در این فیلم کمدی، اولیویا پدر پرمشغله و خسته از کار زیاد خود را به یک جهان خیالی دعوت می کند و در یک سفر دور و دراز به عالم وهم و فانتزی، به او درس هایی ارزشمند از زندگی واقعی می آموزد. یارا شهیدی، در ایالت مینه سوتا به دنیا آمده و تا چهار سالگی و پیش از آن که پدر و مادر او به دنبال یک شغل تازه به کالیفرنیا نقل مکان کنند در این ایالت زندگی کرده است. اگر از یارا بپرسید چه خاطره ای از مینه سوتا به یاد دارد او می گوید:
« جون جون گرامپی و برف !» 

یارا که پدر او یک ایرانی / آمریکایی است، به ایرانی تبار بودن خود افتخار می کند و در هر فرصتی که به دست می آورد، زمینه های فرهنگی خود را برای دیگران توصیف می کند. این دختربچه با استعداد، هم چنین علاقه خاصی به فراگرفتن زبان فارسی دارد و اوقات فراغت خود را به پختن غذاهای ایرانی با پدر، مسافرت با اعضای خانواده و انجام آزمایش های علمی می گذراند. او در نظر دارد تا روزی در گاراژ خانه، یک لابراتوار مجهز برای خود ترتیب بدهد. اما موضوع مورد علاقه یارا شهیدی در مدرسه، تاریخ است و او هرگز از خواندن و آموختن موارد مربوط به دوران رنسانس خسته نمی شود. 

یارا شهیدی، کارهای هنری و حرفه ای را از ۶ ماهگی به همراه مادر خود که مدل عکس های تبلیغاتی است آغاز کرده است. عکس های یارا به عنوان مدل لباس در تبلیغات طراحان معروفی چون رالف لورن، گپ کیدز، گس کیدز و دیسنی بارها و بارها در نشریات مختلف به چاپ رسیده است. یارا که هم اکنون به اتفاق پدر، مادر و دو برادر کوچکتر خود ساکن لس آنجلس است ، بارها با مادرو برادرکوچک تر خود « سعید» در فیلم های تبلیغاتی تلویزیونی شرکت داشته است. 

فیلم تازه ایمجین دت، این هفته در استودیوی پارامونت با دعوت از چهره های سرشناس و منتقدین هالیوود رسما گشوده شد و از هفته آینده در سینماهای آمریکا و جهان به نمایش در خواهد آمد.  

ساعت پخش مصاحبه یارا شهیدی از شبکه طپش :

Interview with Yara Shahidi
Friday June 12th @ 6:30 pm
Monday June 15th @ 9:30 am 

 

این ساعت ها بوقت لس آنجلس است ما ۱۱/۵ ساعت از لس آنجلس جلوتر هستیم یعنی تکرار این برنامه روز دوشنبه ساعت ۹ شب بوقت ایران بهترین زمان برای ایرانی داخل کشور است.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
pix2pic یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم پس....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد