فروش CD خام و غیراخلاقی به اسم "اخراجی‌های 2"

 

فروش CD خام و غیراخلاقی به اسم "اخراجی‌های 2"  

 

 

 

این دوستان! که ترفند و رفتارهایشان همانند فروشندگان مواد مخدر است وقتی مشتری پر وپا قرص پیدا می‌کنند بعد از کلی چانه زدن سر قیمت دو حلقه سی دی...

 
مشاهدات نشان می‌دهد که در برخی از میادین اصلی شهر و در ایستگاههای مترو به وفور افرادی دیده می‌شوند که ادعا می‌کنند سی دی فیلم سینمایی اخراجی های 2 را در اختیار دارند.
اصولا ایرانی ها آدم های زرنگ و با هوشی هستند و پیشرفت هایشان در علوم مختلف دلیل این ادعا است اما بعضی از همین دوستان ایرانی با استفاده از این زیرکی گاه آنچنان کلاه گشادی بر سر ملت می‌گذارند که تا مدت ها داغش بر دل این جماعت می‌ماند.
 فیلم اخراجی های 2 مسعود ده نمکی که این روزها نقل هر محفل و مجلسی شده است بار دیگر یک حاشیه برای خودش رقم زد تا علاوه بر تصاحب پر فروش ترین فیلم این روزها، رکورد پر حاشیه ترین فیلم را هم به اسم خود به ثبت برساند.
اما داستان این حاشیه جدید؛ مشاهدات خبرنگار برنا نشان می‌دهد که در برخی از میادین اصلی شهر و در ایستگاههای مترو به وفور آدم هایی دیده می‌شوند که ادعا می‌کنند سی دی فیلم اخراجی های 2 را در اختیار دارند.
این دوستان! که ترفند و رفتارهایشان همانند فروشندگان مواد مخدر است وقتی مشتری پر وپا قرص پیدا می‌کنند بعد از کلی چانه زدن سر قیمت دو حلقه سی دی استتار شده در لباسشان را با قیمتی گزاف به مشتریان می‌دهند.
اما آنهایی که این سی دی ها را به خیال دیدن فیلم اخراجی های 2 در منزل بهمراه اهل و عیال می‌خرند بعد از باز کردن آنها متوجه می‌شوند که این سی دی فروخته شده یا سی دی خام است یا حاوی تصاویری مستهجن و غیر اخلاقی است و هیچ ربطی به فیلم مذکور ندارد.
بنظر می‌رسد سابقه لو رفتن سی دی اخراجی های یک برای آنهایی که دنبال سوء استفاده از مردم هستند فرصت مناسبی بوده است تا هنوز یک ماه از اکران این فیلم نگذشته با پخش کردن چنین فیلم‌هایی و گذاشتن تله برای مردم ساده هر چند بصورت گذری منبع درآمدی برای خود دست و پا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد