۴ گوشی برتر دنیا

 


در حال حاضر تلفن‌های همراه با امکانات مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، اما یکی از فناوری‌هایی که امروزه توجه بیشتر مشترکان مخابراتی را جلب کرده، استفاده از گیرنده ماهواره‌ای GPS در گوشی‌ها و نمایش نقشه‌های دیجیتالی و آنلاین است.

این گوشی‌ها بر اساس آخرین بررسی‌های کارشناسان مرکز پی‌سی‌ورلد انتخاب شده که در زیر نام آن‌ها آورده شده است. 

 

 

 گوشی iPhone 3G : مدل جدید گوشی آیفون که فروش بسیار بالایی دارد، به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ لمسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای نمایش نقشه‌های دیجیتالی و آنلاین محسوب می‌شود. این گوشی گیرنده ماهواره‌ای قوی را در خود جا داده و از سرویس Google Maps و Street View نیز پشتیبانی می‌کند. 

 

گوشی HTC Dream : این گوشی که نخستین محصول با سیستم‌عامل اندروید گوگل محسوب می‌شود، شامل گیرنده ماهواره‌ای قوی می‌شود و در عین حال به صورت مستقیم با سرویس اینترنتی Google Maps در ارتباط است. با این گوشی کاربران می‌توانند ضمن در اختیار داشتن نقشه‌های آنلاین، جزئیات نقشه‌ها را نیز مشاهده کنند و مسیر خود را از نقطه A به B به سادگی مشخص کنند. 

 

گوشی HTC Touch HD : این گوشی امکان استفاده از نقشه‌های آنلاین و دیجیتالی را برای کاربران‌ آسان کرده و ضمن برخورداری از سیستم‌عامل ویندوزموبایل،‌ نقشه‌ها را با کیفیت بسیار مناسب به نمایش می‌گذارد. کاربران برای آنکه از خدمات ویژه ماهواره‌ای این گوشی بهره‌مند شوند باید ماهانه 15 دلار پرداخت کنند. 

 

گوشی N96 نوکیا : این گوشی شامل سیستم‌عامل سیمبین می‌شود و علاوه بر پشتیبانی از سرویس آنلاین Google Maps، نرم‌افزار ویژه نوکیا برای نمایش نقشه‌های آنلاین را در خود جا داده است. روی این گوشی آخرین نسخه از سیستم‌عامل سیمبین نصب شده و به همین خاطر، امکانات مربوط به گیرنده ماهواره‌ای GPS در آن بسیار پیشرفته است.


نظرات 1 + ارسال نظر
انجمن پارسیان سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد