شکست در عشق

 

شکست در عشق     

 

 

جایی که عشق است شکستی وجود ندارد. ناموفق بودن همان شکست نیست. چه بسا یاس ما فرصت بیشتری برای یادگیری و رشد فراهم می سازد. اگر خطر دوست داشتن را قبول نکینم هرگز شکست هم نمی خوریم. اما از آن بدتر هرگز اعجاب آن را نیز درک نخواهیم کرد. همان گونه که لیود جونز) به ما اطمینان می دهد ، کسانی که سعی می کنند کاری انجام دهند و شکست می خورند، در نهایت از کسانی که هیچ کاری نمی کنند و موفق هم می شوند بهتر خواهند بود.

به نظر می رسد خرد را بیشتر از راه شکستهای خود کسب می کنیم تا کامیابی ها. همیشه از شکست به عنوان نقطه مقابل موفقیت یاد می کنیم. ولی اینگونه نیست .موفقیت اغلب در پشت  سکه شکست قرار دارد.

تا زمانی که ما در جست و جوی عشق هستیم ، ناکامی نیز پیش روی ماست. اما ضربه خوردن محرک نیرومندی برای عمل است. وقتی که می خواهیم دلایل ناکامی خود را بیابیم همیشه خرد بیشتری نیز کسب می کنیم. ما راههای چاره جدیدی برای رفتار های گذشته خود پیدا می کنیم و به سرچشمه جدیدی دست می یابیم که توان روبرو شدن با آینده را به ما می دهد. بی شک این شکست نیست. تقریبا راهی برای به وجود آوردن دگر گونی های دایم است. راه بینش و رشد کردن . این روش عشق است.

              (( شکست چیزی نیست بجز دست کشیدن از تلاش...... البرت هوبارد))   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد