فروش کلیه، راه پیشنهادی اعضای گلدکوییست برای تامین هزینه عضویت

  

جواد احمدی، بازپرس شعبه سوم دادسرای قاچاق کالا و ارز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا، در تشریح این پرونده اظهار کرد: روز گذشته شخصی با حضور در این دادسرا درباره شرکت‌های هرمی سوالاتی داشت و یکسری مدارکی را ارائه کرد مبنی بر اینکه در دفتر گلدکوییست وارد شده و جذب این کار شده است.

وی افزود: این فرد مدعی شد برای عضویت در شرکت گلدکوییست پول کافی نداشته، به همین دلیل از بالا سری‌های خود در این شرکت تقاضای پول کرده و آن‌ها به وی پیشنهاد کرده‌اند که کلیه‌اش را بفروشد و بعد از این‌که با شرکت در شبکه‌ی هرمی پولدار شد، کلیه‌ای دیگر بخرد و پیوند بزند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای قاچاق کالا و ارز خاطرنشان کرد: به این فرد گفتیم که تحت هیچ شرایطی این کار را نکند زیرا آینده‌ی خوبی ندارد و آدرس آن آفیس را از وی گرفتیم. سپس دستورات لازم برای برخورد صادر شد و ماموران به منظور بررسی صحت موضوع به محل اعزام شدند و موضوع را بررسی کردند.

احمدی اظهار کرد: در این رابطه سه نفر بازداشت شدند، یکسری اقلام مربوط به فعالیت‌های هرمی جمع‌آوری و محل فعالیت متهمان پلمب شد.

وی اتهام افراد بازداشت شده در این پرونده را عضوگیری در شبکه‌ی هرمی گلدکوییست خواند و افزود: مطابق اظهارات شخص مراجعه کننده ظاهرا افراد بازداشت شده سایر اشخاصی را که برای شرکت در این فعالیت هرمی اقدام می‌کرده و پول کافی برای عضویت نداشته‌اند، به نزد افراد و بیمارستان خاصی معرفی می‌کرده‌اند تا کلیه‌شان را بفروشند و هزینه‌ی عضویت را پرداخت کنند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای قاچاق کالا و ارز با بیان این‌که پرونده در این شعبه در حال پیگیری است، خطاب به جوانان هشدار داد که فریب چنین افراد سودجویی را نخورند زیرا در غیر این صورت حتی به پولی که پرداخت کرده‌اند نیز نخواهند رسید، چه برسد به سود بیشتر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد