اتفاقی عجیب در ترکیه: "ییلدیریم" به "ییلدیریم" زد!!

 

 

بارش باران و تگرگ روز یکشنبه در شهر استانبول و مناطق اطراف آن باعث جاری شدن سیل و کشته و زخمی شدن چند نفر از شهروندان این کشور شد. از نکات قابل توجه در این حادثه زدن رعد و برق به پارک " گلخانه " استانبول بود  که در آن زمان وقوع حادثه خانواده ای که  نام فامیلی شان  به زبان ترکی " ییلدیریم " است ( که در زبان ترکی به معنای رعد و برق است.) برای تفریح تعطیلات یکشنبه در پارک حاضر بودند.
در این حادثه "هولیا ییلدیریم " مادر خانواده به همراه " عرفان ییلدیریم " پدر خانواده در اثر رعد و برق ( ییلدیریم ) زخمی شدند ولی به کودک 3 ساله شان آسیبی نرسید.
پس از این حادثه بلافاصله به کمک مردم مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و پزشکان اعلام کردند که به دلیل عمق سوختگی عرفان ییلیدریم وی باید تحت مداوای ویژه قرار گیرد.

نکته عجیب تر ناآرامی‌های جوی دیروز ترکیه  این بود که چوپانی 35 ساله به نام "محسن ییلدیریم" نیز در یکی از روستاهای استان "کارابوق" ترکیه در اثر اصابت رعد و برق جان باخت.
رسانه‌های ترکیه حوادث دیروز ترکیه را که در آن 1 نفر با نام فامیلی ییلدیریم کشته شده و 2 نفر دیگر با همان نام فامیلی زخمی شده‌اند و نیز تقارن نام فامیلی آنها با حادثه‌ای که برای آنها اتفاق افتاده است (رعد و برق = ییلدیریم) یک اتفاق عجیب و نادر می‌دانند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد