شکایت زن جوان از همسر هنرپیشه اش به دلیل نپرداختن نفقه!

  

همسر یک هنرپیشه سرشناس در غیاب وی به اقدامات عجیبی دست زد. این زن در 8 ماه غیبت شوهرش خانه‌های وی را اجاره داد و با کلی خرید نسیه برای شکایت به دادگاه رفت.

 زن 25 ساله این هنرپیشه سرشناس 6 ماه پیش وقتی شوهر 50 ساله‌اش برای انجام یک کار تلویزیونی به یکی از جزیره‌های جنوب ایران رفته بود، به دادگاه خانواده یک تهران رفت و نفقه خود و کودک یک ساله‌اش را به اجرا گذاشت.
 وی نزد قاضی گفت: 2 سال پیش از طریق یکی از دوستانم که گزارشگر تلویزیون است با یک هنرپیشه مشهور آشنا شدم. وی 25 سال از من بزرگ‌تر است و چند سال پیش به خاطر اختلافاتی از همسر اولش که در صدا و سیما کار طراحی و دوخت انجام می‌داد، جدا شده بود. مدتی از آشنایی‌مان گذشت و وی به من پیشنهاد ازدواج داد. با وجود مخالفت‌های خانواده‌ام با ستاره مشهور سینما پای سفره عقد نشستم.
وی ادامه داد: وقتی وارد زندگی مشترک شدیم همه چیز تغییر کرد. هیچ‌جا با همسرم نمی‌توانستم بروم. آرزو داشتم یک بار با وی به رستوران بروم اما او همیشه درگیر کارش بود و به خاطر مشهور بودنش نمی‌توانست با من بیرون برود. همسرم می‌گفت مردم به ما بد نگاه می‌کنند و به خاطر همین ناچار بودم همیشه در خانه بمانم.
وی افزود: بعد از مدتی باردار شدم اما چند روز پیش از زایمان، شوهرم برای انجام یک کار تلویزیونی به شهرستان رفت و وقتی برگشت نوزادم سه‌ماهه شده بود. بی‌توجهی‌هایش عذابم می‌داد یک ماه بعد دوباره برای انجام کارش راهی یکی از جزیره‌های جنوب ایران شد. وقتی به رفتنش اعتراض کردم گفت تو روز نخست می‌دانستی که من هنرپیشه‌ام و به خاطر کارم ناچارم به هر نقطه‌ای از ایران بروم.
این زن جوان افزود: 8 ماه از غیبت همسرم گذشت، هیچ خبری از وی نداشتم. حتی خرجی من و کودکم را نداده بود و من ناچار شدم خانه‌های وی را اجاره بدهم تا مخارج زندگی‌ام تامین شود. اکنون 2 روز است که شوهرم برگشته و من خواستار نفقه‌ام هستم.
پس از اظهارات این زن، هنرپیشه مشهور در دادگاه حاضر شد و به قضات گفت: همسرم از روز نخست آشنایی همه شرایطم را می‌دانست و پذیرفت که با من ازدواج کند. به همسرم گفتم که ممکن است مدتی از تو دور باشم و وی قبول کرد. نمی‌دانم اکنون چرا بهانه می‌گیرد. بدون اجازه من خانه‌هایم را اجاره داده و از همه مغازه‌های اطراف خانه کلی نسیه گرفته است.
با وجود اظهارات این هنرپیشه مشهور، قاضی دادگاه خانواده وی را محکوم به پرداخت نفقه کرد. پرونده با اعتراض هنرپیشه به شعبه 45 دادگاه تجدیدنظر فرستاده شد و قضات دادگاه این حکم را تایید کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد